wtorek, 5 listopada 2013

Prolog

Nigdy nie spodziewałabym się, że moje życie zmieni się tak drastycznie przez jedną, pozornie nieważną osobę.
Czy jedna wycieczka do miasta zakochanych może zmienić czyjeś życie? Jestem przykładem na to, że jest to możliwe.
Początkowo nasza znajomość była skazana na porażkę. Los jednak chciał by jeden z wielu mężczyzn stąpających po tej planecie zawrócił w mojej głowie tak bezwiednie.
Czy to przeznaczenie? Czy ono w ogóle istnieje? Och, gdybym ja to wiedziała...
Nazywam się Amelia Middleton, a oto historia mojego życia – nie zawsze usłanego różami, z wieloma porażkami i wiecznym błądzeniem po zakamarkach serca.

***
Myia jest zajebista, ok.

5 komentarzy:

  1. Od razu uprzedzam, że będę czytać ;)
    Bardzo fajnie napisany prolog i mam nadzieję, że utrzymacie (?) dość wysoki poziom opowiadania ;)
    Życzę weny ;*

    Zapraszam do czytania i komentowania na http://maybeshowmelove.blogspot.com/ ;3

    Ps. Proszę usuń weryfikację obrazkową xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne ♥ czekam na nexta I zapraszam do mnie word-of-mouth-opowiadanie-o-tw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie się zaczyna;p
    Takie prologi lubie; krótko, zwięźle i na temat;p
    No nic zostaje mi tylko napisać, że życzę Ci mnóstwa pomysłów i weny. Cierpliwości i wytrwałości uwierz będzie Ci to ogromnie potrzebne przy pisaniu (wiem z własnego doświadczenia);p
    Czekam na next;);*

    aaaaa i gdybyś była ciekawa mojej twórczości;p to zapraszam do siebie; http://fans-thewanted.blogspot.com/ ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe. Bardzo dobrze dobierasz wyrazy. Powinnaś zostać pisarką ;D Na pewno kupię twoją książkę :D

    OdpowiedzUsuń